Monday, September 6, 2010

29th August 2010

Pada malam 29 August.. Cikgu Jantai datang meronda kelas sewaktu prep. Sewaktu saya masuk kelas cikgu jantai sudah berdiri di tepi tingkap..hmm! nasib baik saya ada bawa buku masuk kelas so cikgu tak syak apa-apa lah. hehe.
Masuk jak saya kelas Cikgu Jantai terus tegur ...

"Angel ! "

saya yang baru masuk kelas pun .. err .. apa tadi? Angel ?? sejak bila nama saya Angel ? haha..
cikgu jantai tanya gik..

"Angel ! Awak sakit mata ke ?"

terus saya jawab..

"tidaklah cikgu"

lepas itu, cikgu jantai tanya lagi ..

"Angel ! muka awak memang muka kayan lah ! memang pure kayan muka awak nie !"

saya jawab..

"ya cikgu"

cikgu jantai cakap lagi ...

"muka awak ni memang muka kayan betul-betul lah"

saya jawab lagi...

"ya cikgu"

lepas tu, cikgu jantai tanya..

"Angel ! awak bangsa apa? Kelabit ka?"

(-.-)' .. pelik..bukan tadi dia cakap saya kayan .. apahal dia ingat saya kelabit..?!

saya pun jawab lerr.

"err.. cikgu.. saya kayan la bukan kelabit"

cikgu jantai pun..

" ohh"

----------------------

malam tu cikgu jantai memang pelik.
nak cakap mabuk tak juga..
hmm..

cikgu jantai ! cikgu jantai !


1 comment: